آروغ روشنفکری… / نقد امیرحسین نوریان بر برخی پیام های ارسالی و شیطنتشان


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

آروغ روشنفکری… /  نقد امیرحسین نوریان بر برخی پیام های ارسالی و شیطنتشان

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان-

● بزرگترین اشتباه وسط این شلوغی های دردناک و غمناک، آروغ روشنفکری زدن و روشنفکر نمایانی است و ادعای اینکه بقیه نمی فهمند ما می‌فهمیم.
که خودش اتفاقا  یک موج سواری عقب تر از زمان و جامعه به شیوه ای منسوخ شده است که در آن بجای شفافیت و روشنگری برای مخاطب باهوش، از موضعی بالا متهم بسازی و به شعور مردم توهین کنی و تصور کنی مخاطب باهوش، فرق تبلیغ و همدردی را نمی فهمد که خودش رفتاری ماقبل جامعه است.

● در میان خیل پیام های ارسالی مثل رود ِ لطف و تشکر دوستان از این روشنگری، پس از شروع انتشار طرح هایی که غالبا ضعیف اما قابل احترامند و برخی هم به غلط تبلیغاتی، دو سه پیام تند احساسی مفصل اما روشنفکر نمایانه هم دریافت شد که مثل همان دو سه طرح تبلیغاتی نوع نگاه خطا داشت و اتفاقا به دنبال طرح خود و تقاضای انتشارش، مثل همان کارهایی که خونشان را به ظاهر به جوش آورده بود.

● دنیای تبلیغات همواره با قدرت با تکیه بر هوش و زکاوت مخاطبان و همکارانش با نگاه ویژه به رسالت رسانه ای و نه روشنفکر نمایی، محتوا منتشر یا تولید کرده و می‌کند و از پیام های دوستان مثل همیشه سپاسگزار است. مردم فرق تبلیغ و همدردی را در این شرایط خوب می فهمند و اتفاقا همین شناخت، رسالت ماست. پرونده مفصل طرح های پلاسکو هفته آینده در سایت دنیای تبلیغات منتشر خواهد شد.

● یا حق و با آرزوی نجات قهرمانانِ زیر آوار. / مخلصیم.

Telegram.me/DonyaeTablighat

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید


Print Friendly and PDF


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید