آگهی های سامسونگ مشتریان را گمراه می کند


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا(ACCC)از سامسونگ به دادگاه شکایت کرده است. این کمیسیون ادعا می کند سامسونگ درباره ماهیت ضدآب موبایل هایش مشتریان را گمراه کرده است. طبق این ادعا سامسونگ از ٢٠١۶ میلادی موبایل هایی را در محیط هایی مانند استخر و اقیانوس تبلیغ می کند، حال آنکه مبنایی برای آن وجود ندارد.

راد سیمزمدیر ACCC در بیانیه ای دراین باره اعلام کرده است: ACCC معتقد است تبلیغات سامسونگ به طور گمراه کننده نشان می دهد موبایل های گلکسی را می توان در آب اقیانوس یا استخر استفاده کرد و دستگاه از قرار گرفتن در معرض آب آسیبی نمی بیند اما این امر حقیقت ندارد.

این شکایت براساس بررسی بیش از ٣٠٠ آگهی تبلیغاتی انجام شده است.

در آگهی ها موبایل های گلکسی مختلفی دارای گواهینامه IP۶۸ ضدآب نمایش داده می شوند. این بدان معنا است که دستگاه های مذکور می توانند در عمق ١.۵متری آب به مدت ٣٠ دقیقه بمانند. اما ACCC اشاره می کند این گواهینامه شامل انواع مختلف آب نمی شود و سامسونگ نیز خود ادعا می کند بهتر است در ساحل از موبایل گلکسی اس١٠ استفاده نشود.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

صندوق پژوهش و فناوری فضایی تاسیس می شود
۲ طرح اختراعی فضایی گواهی اعتبارسنجی علمی دریافت کردند
چند دادستان آمریکایی خواهان تجزیه بخش تبلیغاتی گوگل شدند
رئیس گوگل خواستار برابری نژادی در امریکا شد