اثربخشی کارگروه افزایش رضایت مشترکین در آسیاتک


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص لزوم صیانت از حقوق مشتریان و پیرو برنامه‌ریزی‌های قبلی، شرکت آسیاتک با تشکیل کارگروه‌های تخصصی از کارشناسان و مدیران حوزه های مختلف و طی جلسات متعدد، بررسی و طرح‌ریزی راه‌کارهای افزایش رضایت مشترکین را در دستور کار خود قرار داده است.

طبق اعلام روابط عمومی آسیاتک، پس از تشکیل این تیم‌ها و کارگروه‌های تخصصی در تمامی زمینه‌های مرتبط با مشترکین، گزارش نتایج و روند بهبود پروژه‌ها به مدیران ارشد ارائه شد و نتایج حاصل از این گزارش‌ها برای اقدامات آتی مورد تجزیه و تحلیل و استفاده قرار گرفت.

در این خصوص اهم اقدامات انجام شده در حوزه نظارت بر نحوه پاسخگویی، کاهش زمان انتظار، ارتقا کیفیت پاسخگویی، طراحی محصول و سرویس مبتنی بر ارتقا کیفیت خدمات پس از فروش، بهبود کانال‌های ارتباطی با مشتریان، ارتقا زیر ساخت سخت افزاری و نرم افزاری شرکت بوده که این روند تا رسیدن به درجات مطلوب‌تر، ادامه خواهد داشت.

این گزارش حاکی است با توجه به برنامه‌های اجرا شده در حوزه پاسخگویی به مشترکین، شاخص‌های مختلف از جمله زمان انتظار، تماس از دست رفته، کیفیت پاسخگویی، امتیاز رضایت مشتریان در حوزه پاسخگویی و سایر موارد بهبود چشمگیر داشته و در بعضی موارد قابل مقایسه و رقابت با الگوی جهانی است.

شرکت آسیاتک از توان تخصصی و دانش خود در جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و رضایت مشتریان خود استفاده می‌کند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

بررسی تغییر مساحت آبی تالاب های کشور با تصاویر ماهواره‌ای
تایلند از فیس بوک و توئیتر شکایت کرد
اینتل برای هواوی تجهیزات تهیه می کند
استفاده از تجربه های دفاع مقدس برای تحقق شعار «آینده روشن»