ارزشمندترین برند خودرو در جهان


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

ارزشمندترین برند خودرو در جهان

دنیای تبلیغات – بر اساس یک نظرسنجی جدید که برای رتبه‌بندی برندهای معروف جهان انجام شده است، شرکت خودروسازی تویوتا پس از برندهای اپل، گوگل، کوکاکولا، مایکروسافت و آی‌بی‌ام، به‌عنوان ششمین برند با ارزش جهان و با ارزش‌ترین برند صنعت خودرو شناخته شده است.

به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از دنیای اقتصاد، در این نظرسنجی، عملکرد مالی هر یک از برندها، میزان تاثیرگذاری کلی و سود بالقوه آنها مورد محاسبه قرار گرفته است.

بر این اساس، از میان شرکت‌های خودرویی بی ام و در جایگاه یازدهم و درست بعد از آن مرسدس بنز در رتبه دوازدهم قرار گرفته است.
امسال در این رتبه‌بندی فولکس واگن رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است.

در این رتبه‌بندی، فورد در رتبه ۳۸ قرار دارد و هیوندایی در رتبه ۳۹ ، آئودی در رتبه ۴۴، نیسان در رتبه ۴۹ و پورشه در رتبه ۵۶ با ارزش‌ترین برند‌های جهان قرار گرفته است. از دیگر خودروسازان، کیا در رتبه ۷۴، شورولت ۸۵، لندروور ۸۷ و مینی در رتبه ۹۸ قرار دارند.

نویسنده :

دبیر سرویس ارتباطات دنیای تبلیغات
کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگلیسی ,ویراستار کتب تخصصی بازاریابی


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!




لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید