اصفهان در تکاپوی نهایی سازی شعار و هویت بصری برند شهری / آخرین مهلت پیشنهاد ۲۰ بهمن


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

اصفهان در تکاپوی نهایی سازی  شعار و هویت بصری برند شهری / آخرین مهلت پیشنهاد ۲۰ بهمن

دنیای تبلیغات- سرویس خبر- برند شهری اصفهان در ۳ اردیبهشت ماه سال آتی مصادف با هفته اصفهان رونمایی می شود. این مطلبی است که از زبان رییس اتاق بازرگانی، صنعت معدن و کشاوری اصفهان بیان شده است. آنچه که از جستجوی موضوع برند شهری اصفهان در اینترنت می توان یافت، اخبار پراکنده ایست که حاکی از آغاز این پروژه از حدود ۳ سال پیش می باشد. در راستای این هدف استراتژی برند شهراصفهان در شورای عالی برند استان متشکل از استانداری، شهرداری، ارشاد، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما و اتاق بازرگانی صنعت معدن و کشاوری استان اصفهان نهایی و از حدود ۳ ماه قبل فراخوان حضور جهت ارائه شعار و طراحی هویت بصری متناسب با آن میان آژانس های تبلیغاتی برتر کشور برگزار شده است. ماحصل کار ۳۲ پیشنهاد بوده که به درخواست شورای داوری، میان متخصصین عرصه تبلیغات و بازاریابی از طریق وب سایت www.esfahanbrand.com مورد نظر خواهی قرار گرفته اند.

اصفهان

آنچه از طریق بازدید این وب سایت قابل مشاهده است، چرایی اجرای این پروژه و نیز سند استراتژیک برند شهری اصفهان است. در این سند اشاره شده است که هدف برند سازی شهری در اصفهان توسعه ورود گردشگر (فرهنگی) خارجی و تاکید هویت برند اصفهان بر روی شکوه (Majestic) می باشد.

 

 

با مراجعه به سایت می توان آثار دریافتی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و از سوی دیگر متقاضیان حضور در فراخوان ارائه شعار برند شهری اصفهان تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند تا شعار و هویت بصری پیشنهادی خود را بر اساس بریف ارائه شده به آدرس ایمیل Info@esfahanbrand.com ارسال نمایند. شعار و هویت بصری منتخب شده در هفته اصفهان رونمایی و ضمن تقدیر از ارائه دهنده شعار پیشنهادی در مراسم، جایزه ۳۰ میلیون تومانی به وی داده خواهد شد.


Print Friendly and PDF


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

پاسخی بگذارید