اطلاعات ٣هزار و ٧٠٠ جایگاه سوخت به دیتاسنترهای داخلی منتقل می شود


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت مخابرات ایران و شرکت پخش فرآورده های نفتی، درجهت ایجاد خدمات ارتباطی برای ۳ هزار و ۷۰۰ جایگاه عرضه سوخت و انتقال اطلاعات این جایگها به مرکز داده ، تفاهم همکاری امضا کردند.

در راستای این تفاهم همکاری که در حاشیه نمایشگاه تله کام ٢٠١٧ منعقد شد، ایجاد و راه اندازی خدمات ارتباطی برای جایگاه های سوخت در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

این تفاهم نامه بین رسول سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و علی اکبر نژاد علی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به امضا رسید.

سراییان درباره موضوع این همکاری توضیح داد : اتصال تمامی مراکز سوخت کشور به مرکز داده داخلی باید منطبق با تکنولوژی روز صورت گیرد و براین اساس فناوری فعلی دیگر پاسخگوی نیاز جایگاههای سوخت نیست و از این رو نیاز به ارتقاء فناوری ضروری شده است.

وی ادامه داد: با ارتقای فناوری موجود در جایگاه های سوخت کشور سرویسی پایدار و امن برای انتقال اطلاعات ۳ هزار و ۷۰۰ مرکز سوخت به دیتاسنتر مخابرات فراهم می شود که بسته به موقعیت مکانی این ارتقای فناوری مبتنی بر فیبر نوری یا بستر مسی توسعه یافته خواهد بود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران علاوه بر این طرحی برای تجهیز جایگاه های سوخت به فناوری (دسترسی فیبر نوری به اماکن) در دست بررسی است تا علاوه بر انتقال اطلاعات جایگاه های عرضه به مرکز داده، تبلیغات، اطلاع رسانی و اطلاعات ترافیکی نیز از طریق جایگاه ها در اختیار مردم قرار گیرد

وی تاکید کرد: دریافت اطلاعات منسجم از جایگاه ها امکان تحلیل رفتار مردم، میزان فروش، میزان موجودی و کمبود موجودی را فراهم می کند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

۲ طرح اختراعی فضایی گواهی اعتبارسنجی علمی دریافت کردند
چند دادستان آمریکایی خواهان تجزیه بخش تبلیغاتی گوگل شدند
رئیس گوگل خواستار برابری نژادی در امریکا شد
هوش مصنوعی جهش آینده کرونا را پیش بینی می‌کند