اعتراف فیس بوک به فاش کردن اطلاعات ٨٧ میلیون کاربر


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میل آنلاین، مایک شروفر مدیر ارشد فناوری در فیس بوک اعلام کرد این شرکت اطلاعات بیش از ٨٧ میلیون کاربر را با کمبریج آنالیتیکا به اشتراک گذاشته است. 

 این در حالی است که قبلا تخمین زده می شد اطلاعات ۵٠ میلیون کاربر در اختیار این شرکت قرار داشته است. 

 شروفر اطلاعات جدید را در یک پست وبلاگی  منتشر کرده است. علاوه بر آن نیز به ایجاد ٩ تغییر در پلتفرم فیس بوک اشاره کرده است.  به گفته شروفر بیشتر کاربرانی که از اطلاعاتشان سوءاستفاده شده،  ساکن آمریکا هستند.

 ماه گذشته مشخص شد فیس بوک اطلاعات کاربران خود را با کمبریج آنالیتیکا( یک شرکت مشاوره سیاسی) به اشتراک گذاشته است. 


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

دلیل فروش گوشی با کدملی تنظیم بازار است/ جلوگیری از خرید انبوه
مهاجران افغانستان مشکلی در مالکیت خطوط ارتباطی ندارند
تحریم مانع صادرات فناوری اطلاعات نمی شود
چرا و چگونه بازاریابی آنلاین و سنتی را ادغام کرد.