انتقاد به معرفی ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرنگار مهر، امیر ناظمی در توئیتر نوشت: برای الکترونیکی شدن، بیش از ۵۷۰۰ خدمت دولتی شناسایی شده که همه گیری کووید ۱۹ این امر را تسریع کرده است.

وی گفت: البته میان الکترونیکی شدن تا ارائه خدمات کاربرپسند نیز فاصله‌ای بزرگ است.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، جدول زیر ۱۰ دستگاه برتر در الکترونیکی کردن خدمات در دوره کرونا را نشان می‌دهد.

به گزارش مهر، این درحالی است که برخی کاربران در ذیل این توئیت به این دسته بندی انتقاد داشته اند. کاربران از فرآیند مراجعه حضوری دستگاه‌های نام برده شده و نیز ساعت‌ها سرگردانی برای دریافت خدمات، گلایه دارند.

کاربران معتقدند که بسیاری از این خدمات به ظاهر الکترونیکی شده اند و تا الکترونیکی شدن واقعی خدمت، فاصله زیادی وجود دارد. بسیاری از مراحل غیر الکترونیکی دنبال می‌شود و همچنان درگیر کاغذبازی و بروکراسی‌های بی معنی هستند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

شماره‌های ویژه تاریخ تولد سیم کارت هوشمند شاتل موبایل عرضه شد
فشار بر شرکتهای فناوری برای مقابله با سواستفاده آنلاین از کودکان
دلایل منع دسترسی کاربران ایرانی به سرویس‌های گوگل
برنامه های فضایی کشور برای سال ۱۴۰۰ اعلام شد