ایجاد سامانه آنلاین پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در جلسه شورای عالی اداری کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، موظف به راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی شدند.

نحوه عملکرد این سامانه که بازه زمانی سه ماهه برای ایجاد و راه‌اندازی آن در نظر گرفته شده، به گونه‌ای است که هر شهروند پس از مراجعه به هر واحد اداری در سراسر کشور، بازخورد خود از نحوه برخورد کارکنان و عملکرد واحد اداری مربوطه را به صورت محرمانه ثبت می‌کند. این اطلاعات با حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان، برای اصلاح روندهای اداری و ارزیابی بی‌واسطه و برخط کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در همین راستا طی حکمی که توسط وزیر ارتباطات صادر شده است، مأموریت ایجاد و راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی با بهره گیری از تجربه دستگاه قضائی به محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران واگذار شد.

خوانساری معاون وزیر ارتباطات طی اظهاراتی در خصوص مأموریت جدیدی که به وی محول شده گفت: در سال پیش رو، ضمن استخراج چارچوب‌های معقول این سامانه، مطالبات مردمی برای نظارت عملکرد دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از فضای مجازی را پیگیری می‌کنیم و معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران، راهبری آن را به عهده دارد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

بکارگیری تجربیات ارتش در بومی‌سازی تجهیزات نرم‌افزاری وسخت‌افزاری
تعلیق فروش کارخانه تولید تراشه انگلیس به چین
دومین تحقیقات انگلیس از تبلیغات گوگل آغاز شد
ارتقای زیست‌بوم هوش مصنوعی برای بهبود سیاستگذاری و توسعه کسب‌وکار