ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، در قالب اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری، عصر سه‌شنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰، در تالار رسول اکرم(ص) مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد.

در این همایش، دکتر لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیتۀ اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری و جمعی از مدیران کشوری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

در این مراسم، لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

با اهدای این لوح‌تندیس، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، به عنوان «یکی از پیشگامان عرصۀ رضایتمندی مشتری در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» تقدیر شده است.

ایرانسل در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

نام ۱۰ دانشگاه برتر در هوش مصنوعی/ کشورهای پیش‌رو در AI کدامند
رگولاتور چین درباره توزیع کنندگان تراشه خودرو تحقیق می کند
توئیتر حساب جعلی نویسنده مشهور را تایید و بعد رد کرد
محصولات آینده نوکیا فاش شد