این مرورگر برای تماشای تبلیغ به کاربران جایزه می دهد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، مرورگر Braveکه آگهی های بازرگانی در وب سایت ها  را مسدود می کند، اکنون برای آزمایش پلتفورمBAT آماده شده است.  این پلتفورم طوری طراحی شده که به کاربران برای تماشای تبلیغات جایزه می دهد.

برندون ایچ مدیر ارشد سابق فایر فاکس این مرورگر را تاسیس و سال قبل مرحله نخست مدل آن را رونمایی کرد. اکنون نسخه جدید مرورگر حدود ۲۵۰ بسته تبلیغاتی را برای مشتریانی نمایش می دهد که برای دسترسی اولیه تقاضا ارائه کرده بودند.

تمایز کلیدی بین تبلیغات گزینشی این مرورگر وآگهی های معمول در فضای وب،  آن است که Brave این تبلیغات را براساس عادات مشاهده کاربر نمایش می دهد، اما هیچ اطلاعاتی خارج از مرورگر را به اشتراک نمی گذارد.

تبلیغات فوری معمول توسط شرکت هایی تولید می شود که فعالیت کاربررا در سایت های مختلف رصد می کنند و پروفایلی براساس علایق او می سازند.

به تدریج کاربرانی که «مدل تبلیغاتی دیجیتال محتوا محور» Braveرا تماشا می کنند، به ازای هر بار تماشا یا پس از  تعامل با یکی از آگهی های از پیش تعیین شده، جوایزی به شکل ارز دیجیتال این شرکت را دریافت می کنند.

 هنوز مشخص نیست میزان جوایز چقدر است اما یک پست از وبلاگ این شرکت ادعا می کند کاربران ۷۰ درصد درآمد خالص تبلیغات را دریافت می کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

نخستین دوره آموزشی جرم یابی دیجیتال برگزار می شود
قزوین می‌تواند قطب فن آوری و آی تی کشور شود
کشف آسیب پذیری جدید در سیستم عامل اندروید/سرقت اطلاعات هویتی گوشی
ساخت ابررایانه «سیمرغ» برای خدمات اینترنت اشیا