مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری افزود: با انجام این تصمیم، ضمن افزایش رضایتمندی مشترکان از افزایش ارتباط با سامانههای تماس غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشترکان نیز به مراکز مخابراتی کاهش مییابد.
وی افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخشهای دیتا و تلفن ثابت برای مشترکان خانگی و تجاری ، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچکترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشترکان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصان شرکت مخابرات ایران لحاظ میشود.
صدری تاکید کرد: درگاه های ارتباط با مشترکان شرکت مخابرات ایران فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشترکان، در کاهش تماس مشترکان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات، تاثیر قابل ملاحظهای ایجاد میکند.
کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.