تبلیغات نامزدها در صداوسیما ۲۵ درصد افزایش پیدا کرد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش دنیای تبلیغات، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مجید آخوندی، با بیان اینکه که این ستاد از اردیبهشت سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: معاونت‌های مختلف رسانه ملی تولید ۴۰۰ هزار دقیقه برنامه را برای انتخابات پیش رو تدارک دیده‌اند که اگر گزارش‌های خبری را هم به این آمار اضافه کنیم، حجم برنامه‌های تولیدی انتخاباتی صداوسیما به بیش از ۵۳۰ هزار دقیقه خواهد رسید.

وی اعلام کرد که در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری حدود ۲۶۷ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید شده بود.


هنوز در کانال تلگرام دنیای تبلیغات عضو نشده‌اید؟

رئیس ستاد انتخابات صداوسیما از برنامه‌ریزی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما برای طراحی برنامه‌هایی در فضای مجازی و ایجاد امکانات در پلتفرم‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات جهت تبلیغ و معرفی خود خبر داد و گفت: مرکز تحقیقات سازمان صدا با انجام نظرسنجی‌های دقیق، نبض جامعه را در موعدهای زمانی مشخص‌شده می‌گیرد و به سیاست‌گذاری‌های رسانه‌ای در عرصه انتخابات کمک فراوانی می‌کند.

وی از تدارک ۸۱ برنامه در سیما و ۵۶ برنامه در صدا در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده است.

آخوندی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا که بر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اثرگذار خواهد بود، از اختصاص ۱۱۰۰ دقیقه برنامه انتخاباتی برای هر نامزد خبر داد که در آن‌ها می‌توانند به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند و تصریح کرد: این حجم از برنامه نسبت به دوره قبل ۲۵ درصد بیشتر است.


عضویت در سوپرگروه تبلیغاتی متخصصین فعال حوزه تبلیغات و بازاریابی

 

[تعداد: ۰   میانگین: ۰/۵]


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

لزوم تسریع تحولات دیجیتالی در زمانهای چالش برانگیز
دانش‌بنیان‌ها سامانه‌ای برای مدیریت محتوای سایت طراحی کردند
هزینه پیامک بانک‌های دولتی امسال ۱۵ هزار تومان است
گوگل احراز هویت دوعاملی را فعال می کند