تبیین مدل رفتار شهروندی برند در صنعت کاشی و سرامیک ایران


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

ضمن عرض سلام و خسته نباشید پژوهش پیش رو به دنبال طراحی و تدوین مدل رفتار شهروندی برند در کارخانجات عضو در انجمن صنفی کاشی وسرامیک ایران می باشد.

لذا جهت دستیابی به این مفهوم نیازمند بهره مندی از تجربیات ارزنده جنابعالی می باشد. و در این راستا بر اساس مطالعات تحقیق (مبانی نظری، پیشینه تحقیق،و….) عوامل ذیل شناسایی گردیده است. لذا خواهشمند است نظر خود را دراین مورد مرقوم فرموده تا راه گشایی باشد جهت مراحل بعدی این تحقیق .پیشاپیش از بذل توجه و محبت شما ، نهایت سپاس را دارم.

ورود به پرسشنامه

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

چهار دلیل برای توسعه خط محصول
حفظ گونه‌های در معرض انقراض با بیوتکنولوژی
آزادسازی تلفن بین الملل درسال ۹۸/کاهش هزینه وافزایش کیفیت مکالمات
ارتباط تلفنی ۳ مرکز مخابراتی دچار اختلال می شود