تشکیل اتحادیه کشوری کانون‌‌های آگهی و تبلیغات تصویب شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

تشکیل اتحادیه کشوری کانون‌‌های آگهی و تبلیغات در کارگروه تخصصی اتحادیه کشوری کانون‏‌های آگهی تصویب شد.
به گزارش روابط‏‏ عمومی دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تشکیل اتحادیه با توجه به الزامات قانونی و نیز سیاست‌های دولت در واگذاری مأموریت‏ها و فعالیت‏های غیرحاکمیتی با همکاری وزارتخانه‏های صنعت و معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‏های صنفی تبلیغات در سراسر کشور در دستور کار کارگروه تخصصی اتحادیه کشوری کانون‏‌های آگهی قرار گرفته است.
بر اساس تصمیم این کارگروه، در مرحله نخست و تا پایان تیرماه جاری، دفتر تبلیغات و اطلاع‏‏رسانی فهرستِ اسامی، مشخصات و پرونده‏‌های کانون‏های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه فعالیت معتبر را که از طریق فراخوان عمومی و نیز ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‏ها دریافت می‏کند، برای بررسی و صدور پروانه کسب در اختیار مرکز اصناف و بازرگانان ایران قرار می‏‌دهد و کانون‌های آگهی و تبلیغات داوطلب عضویت در هیأت مؤسس و هیأت مدیره اتحادیه در انتخابات مربوط که در سال جاری برگزار می‏شود، شرکت می‌کنند.
بر همین اساس، دفتر تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی از طریق اداره‌های کل استان، آماده دریافت مدارک کانون‏های تبلیغاتی داوطلب عضویت در هیأت مؤسس و هیأت مدیره اتحادیه است. داوطلبان و علاقه‏‌مندان می‏توانند به اداره‏های کل در مراکز استان تماس حاصل نمایند یا با تلفن شماره ۸۸۰۰۷۳۷۵ دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی تماس بگیرند.

./پایان
دنیای تبلیغات، رسانه تخصصی تبلیغات و برند در تلگرام را دنبال کنید


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

پسورد میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
ابزار تازه توئیتر برای شناسایی پیام‌های زننده
کشف نقص امنیتی در نرم افزار «وین‌رر»/آسیب‌پذیری بحرانی برای کاربر
استفاده از پهپاد برای حمل بسته‌های پستی در زمان بحران