تغییر الگوریتم های اینستاگرام برای جلب رضایت کاربران


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، پیش از این اینستاگرام الگوریتم های خود را به گونه ای طراحی کرده بود که موجب می شد عکس ها و استوری های ارسالی افرادی بالاتر قرار بگیرد که کاربر مطالبشان را بیشتر لایک زده یا بیشتر در موردشان اظهار نظر کرده بود، این مطالب در بسیاری از موارد کهنه و قدیمی بودند و همین تغییر باعث اعتراض برخی کاربران شده بود که می گفتند اینستاگرام به همین علت تازگی و به روز بودن خود را از دست داده است.

اینستاگرام همچنین می گوید در حال آزمایش قابلیت تازه ای از طریق دکمه ای جدید به نام پست های تازه است که با فشردن آن فید پست های کاربران نو می شود. پیش از این برای به روز کردن فید کاربران باید به ابتدای صفحه اینستاگرام می رفتند و با کشیدن دست به سمت پایین بر روی صفحه فید این برنامه را به طور دستی به روز می کردند.

این تغییر هم واکنشی به اعتراضات کاربران است که می گویند برخی پست ها و عکس های ارسالی روزها بعد از ارسال در ابتدای صفحه اینستاگرام ظاهر می شود و آنها خواهان دیدن چنین مطالبی نیستند. البته اینستاگرام می گوید این تغییرات به معنای بازگشت کامل به فید زمانی نیست و اگر دوست صمیمی یک کاربر عکسی از خود را به اشتراک بگذارد و مدت زمان زیادی از این کار بگذرد باز هم اینستاگرام عکس یادشده را در صدر فید خبری کاربر نمایش می دهد.

این تغییرات مهم ترین تحول در الگوریتم های شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام از ماه مارس سال ۲۰۱۶ به این سو تلقی می شود.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

خدمات رایانش ابری در دو دانشگاه پیاده سازی شد
شیر لندنی کلمه می خورد و شعر می سراید!
سیستم عامل «ای او اس ۱۲» عرضه شد
فیس بوک برای شناسایی آسیب های امنیتی برنامه های ثالث جایزه می دهد