تفاوت و خلاقیت در روایت! / وقتی اگیلوی متن نریشن یک آگهی را می نویسد… + آگهی+ ترجمه متن


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

تفاوت و خلاقیت در روایت! / وقتی اگیلوی متن نریشن یک آگهی را می نویسد… + آگهی+ ترجمه متن

دنیای تبلیغات – ثریا نوروزی– این یکی از متن های جذابی است که آقای تبلیغات، اگیلوی کبیر با جذابیت زیادی نوشته. این ترجمه نریشنی است که روی آگهی خوانده می شود. وقتی اگیلوی برای فولکس واگن آگهی طراحی کند با این حجم از جذابیت رو برو می شویم. نقش روایت، طنز، درام و نقش فولکس را ببنید:

من در کمال صحت و سلامت جسم و عقل دارایی خودم رو به شرح زیر به ارث میگذارم:
برای همسرم رز که پول رو طوری خرج میکرد که انگار نه انگار فردایی هم هست، ۱۰۰ دلار و یه تقویم به ارث میذارم.
برای پسرانم،رادنی و ویکتور، که تمام پولهاشون رو خرج ماشینهای شیک و زنان روسپی میکردند ۵۰ دلار باقی میذارم اونم به صورت پول خرد.
برای شریک تجاریم،جورج، که تکه کلامش “خرج کن،خرج کن،خرج کن “بود “هیچی،هیچی،هیچی” به ارث نمیذارم

برای دیگر دوستان و اقوام هم که هیچ وقت ارزشی بیشتر از یک دلار رو یاد نگرفتند فقط ۱ دلار میذارم.

و نهایتا برای خواهر زاده ام،هارولد، که همیشه میگفت “یه پنی بدست بیاری یعنی یه پنی پس انداز کردی” و بهم میگفت”هی،دایی مکس، واقعا ارزشش رو داره یه فولکس واگن داشته باشی” تمام داراییم یعنی صد میلیارد دلار رو به ارث میذارم

 

[دانلود]

نویسنده : ثریا نوروزی

دبیر سرویس بین الملل دنیای تبلیغات
کارشناسی ارشد مدیریت راهبردی کسب و کار با گرایش بازاریابی ,کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی و کارشناسی زبان فرانسه ,مسئول خریدهای خارجی شرکت مارگارین


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید