تمام خدمات دولت استرالیا تا سال ۲۰۲۵ آنلاین می شود


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زددی نت، مایکل کینان وزیر خدمات انسانی و تحول دیجیتال استرالیا با اعلام این خبر افزود: اجرای این طرح بی سابقه در راستای پیاده سازی چشم اندازی است که برای آینده کشور استرالیا در نظر گرفته شده است.

بر اساس استراتژی ۴۸ صفحه ای دولت استرالیا برای سال ۲۰۲۵ این کشور باید تا آن زمان به یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مبدل شود و پس از اجرای این طرح نه تنها همه اتباع این کشور به خدمات مختلف دولتی از طریق گوشی و رایانه دسترسی خواهند داشت، بلکه استرالیا در این زمینه یکی از سه دولت دیجیتال برتر دنیا خواهد بود.

در بخشی از این استراتژی تصریح شده است: همپای بخش خصوصی حرکت کردن کافی نیست و ما در بسیاری از موارد نیازمند ارائه خدمات، سیاست گذاری ها و تجارب بهتری هستیم.

استراتژی دولت استرالیا در این زمینه دارای سه بخش است: ارائه خدمات یکپارچه و شخصی سازی شده به مردم، اطلاع رسانی به مردم در این زمینه و به ویژه در مورد نحوه استفاده شهروندان از داده های خود و ایجاد ظرفیت های لازم توسط دولت برای ورود به عصر دیجیتال.

بر اساس نقشه راه این استراتژی که از این آدرس در دسترس است، اولویت های بخش ها و سازمان های مختلف در این زمینه از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۰ مشخص شده است. علاقمندان برای مطالعه استراتژی دیجیتال کشور استرالیا می توانند به این نشانی مراجعه کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

استفاده از واقعیت افزوده برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی
تذکر رئیس جمهور به محاسبه اشتباه جهرمی از رشد شبکه ملی اطلاعات
اولین مرکز داده اقماری شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شد 
جزئیات واگذاری بسته ۵۰ میلیونی به استارت‌آپهای آسیب دیده از کرونا