توئیتر امکان دسترسی به اطلاعات کاربرانش را فروخت


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، فیس بوک در رسوایی اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با شرکت «کمبریج آنالایتیکا» بیشترین ضربه را خورد. اما این بدان معنا  نیست که شبکه های اجتماعی دیگر هیچ آسیبی ندیدند.

درهمین راستا توئیتر تایید کرده که امکان دسترسی به اطلاعات عمومی را در اختیار الکساندر کوگان از شرکت GSR قرار داده است. اپلیکیشن پرسش و پاسخ این شرکت اطلاعات میلیون ها کاربر فیس بوک را بدون اجازه آنها جمع آوری کرده بود.  

به هرحال GSR درسال ۲۰۱۵ میلادی با پرداخت مبلغی اجازه دسترسی یک روزه به اطلاعات توئیتر را به دست آورد و نمونه هایی تصادفی از توییت های عمومی افراد در بازه زمانی دسامبر ۲۰۱۴ تا آوریل ۲۰۱۵ را جمع آوری کرد.

البته توئیتر اذعان کرده هیچ گونه دسترسی به اطلاعات خصوصی را نداده است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به ۴۷ درصد خدمات گوگل
ارتباط تلفنی مشترکان ۳ مرکز مخابراتی اختلال دارد
سیستمی که با وای فای اسلحه را ردیابی می کند
۴۷ آسیب پذیری در ۲۵ مدل گوشی اندرویدی شناسایی شد