توسعه‏ ی بازار در هر تجارتی نیازمند تسلط بر فنون «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» است


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰
توسعه‏ ی بازار در هر تجارتی نیازمند تسلط بر فنون «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» است

در دنیای امروز «ارتباطات بازاریابی» ، «تبلیغات» و «روابط عمومی» بدون بکارگیری اصول و مبانی مدرن و علمی آن دیگر موثر نخواهد بود. بدون شک یکی از موانع اصلی در راه توسعه ‏ی صنعت تبلیغات کشور کمبود و یا نبود مراکز علمی است.

آموزشگاه ویژه پس از برگزاری موفق ۹ دوره تخصصی ارتباطات بازاریابی و تبلیغات، اینک برگزار می‏کند:
دهمین دوره یکساله ارتباطات بازاریابی و تبلیغات

آموزشگاه ویژه: در نیمه‌ی دوم سال ۸۴ آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی ویژه با عنوان «مدرسه‏‌ی ویژه، اولین مدرسه‏‌ی حرفه‏‌ای تخصصی و تکمیلی طراحی گرافیک، ارتباطات بازاریابی و تبلیغات در ایران»، در پاسخ به نیازهای جامعه یعنی؛ گسترش توانایی‏‌های هنری و فعالیت حرفه‏‌ای هنرجویان در بازار کار و تکمیل آموزش‌های تخصصی آنان بنیان‏گذاری ‌شده و با برگزاری دوره‏‌های آموزشی مختلف در زمینه طراحی گرافیک و ارتباطات کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

دوره «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» (مدیریت تبلیغات سابق)، از سال۱۳۸۶ توسط شورای سیاست‏گذاری، مرکب از خانم شهرزاد اسفرجانی و آقایان افشین آشتی و امراله فرهادی با هدف ایجاد یک دوره اموزشی نظام‏ مند در این صنعت و برای دستیابی به یک مرجع آموزشی سیستماتیک، تکمیلی و تخصصی در حوزه ارتباطات و تبلیغات، بر پایه ی دانش تئوریک و دانش عملی و همچنین تربیت متخصصین حرفه‏ای و متفکر بر اساس اصول و استاندارهای جهانی، آغاز شد. همچنین برای برگزاری این دوره، بیش از ۳۰ نفر از دست‏اندرکاران فعال در صنعت تبلیغات، روابط عمومی و ارتباطات و مدرسان دانشگاه‏‏های کشور نیز با شورای مذکور همفکری و مشاوره داشته‏اند. سرانجام این دوره با نام «مدیریت تبلیغات» در مهرماه ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون نه دوره متوالی آن بصورت کلاس‏های ۲۰-۲۵ نفره برگزار شده است. با بازنگری‏های مستمر طی این سال‏ها، محتوای دروس و انسجام آنها در جهت رفع نیازهای شرکت‏ کنندگان و همچنین کاربردی کردن مباحث مطرح شده تقویت و تکمیل گردیده و پس از گذشت چند دوره با نام «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» نام گرفت که  در خرداد ماه  سال ۱۳۹۷ دوره‏ی دهم برگزار خواهد شد.

رسالت ما: رسالت مدرسه ویژه در برگزاری دوره آموزشی «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» آموزش کسانی است که خواهان بالابردن دانش تخصصی و بهبود قابلیت‏های خود در این حرفه هستند؛ تا بدین‏وسیله، مدیران و کارشناسان شایسته و کارآمدی را به جامعۀ تبلیغات، ارتباطات و روابط ‏عمومی کشور تقدیم کندتا با آموزش این مفاهیم علمی و تخصصی و آشنا کردن دست اندرکاران با آن مفاهیم یکی از اصلی‏ترین موانع بر سر راه حرفه‏ای شدن تبلیغات در ایران و مهمترین دلیل برای عدم اثربخشی و توفیق شایستۀ این حرفه در کشور برداشته شود.

محتوا و ساختار دوره: ساختار دوره «ارتباطات بازاریابی و تبلیغات» برگرفته از الگوی آموزشی انجمن بین‏ المللی تبلیغات (IAA) است که توسط شورای طرح و برنامه مرکب از خانم‏ ها شهرزاد اسفرجانی، یلدا فریورصدری و آقایان افشین آشتی، امراله فرهادی با توجه به نیازها و مشکلات بازار تبلیغات ایران با توجه به تغییراتی که در آن اعمال شده است، برنامه ‏ریزی شده است. به همین ترتیب، محتوا و منابع هر یک از دروس با مقایسه مدل‏های آموزشی مراکز معتبر جهان و نیاز بازار ایران تدوین شده است.

دوره یک ساله ‏ی تخصصی مدیریت تبلیغات با بیش از ۲۴۰ ساعت کلاس و کارگاه آموزشی در ۴ ترم برگزار می‏شود و در طی این سال‏ها مباحث تکمیلی به آن اضافه شده و برخی از عنوان‏های درس‏ها، به موضوعات ریزتر تفکیک شده است.

برنامه ‏ریزی منسجم و هدفمند این دوره به گونه‏ای است که یافته‏ ها و موضوعات هر درس پیش‏نیاز دروس بعدی و پروژه نهایی هر درس زمینه‏ ای برای انجام پروژه‏ های بعدی خواهد بود. در نهایت، پس از آموزش کلیه مطالب در ترم چهارم شرکت‏‏‏ کنندگان تمام آموخته‏ های خود را در قالب یک پروژه نهایی IMC ارائه خواهند کرد و با دریافت نمره قبولی از کلیه عنوان‏های درسی، یک «گواهینامه ویژه» دریافت می‏کنند.
گفتنی است که کار تیمی و تفکر همه جانبه و حرفه‏ای در طول دوره یکساله از اصلی‏ ترین تمرین‏ هایی است که در جهت حرفه ‏ای شدن نیروهای متخصص تبلیغاتی انجام می شود.

سایت مدرسه ویژه : http://www.vijeschool.com” href=”http://www.vijeschool.com”>http://www.vijeschool.com

./پایان

عضویت در کانال تلگرام دنیای تبلیغات

نویسنده : همید فدایی

منتور استارتاپ، مشاور سئو و گیمیفیکیشن، خالق آقای گیمیفکیشن
Digital Marketing Manager / SEO,SEM Consultant


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

یک نوجوان اپل را هک کرد!
قابلیت جدیدی که موبایل اندروید را به سمعک وصل می کند
محدودیت دسترسی کاربران ایرانی به ۴۷ درصد خدمات گوگل
ارتباط تلفنی مشترکان ۳ مرکز مخابراتی اختلال دارد