تکمیل قوانین چین برای مقابله با رقابت‌های تجاری ناعادلانه


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، یوان شیلو، یک مقام نظارتی در چین در این مورد به خبرنگاران گفت: راهنمایی‌های مناسب در این زمینه به شرکت‌های تجاری ارائه می‌شود.

همچنین قوانین ضد انحصار با تمرکز بر حوزه‌هایی مانند پلتفرم‌های خدمات آنلاین خرید و فروش و تجارت آنلاین، نوآوری‌های فناوری، امنیت اطلاعات و خدمات مورد نیاز خانوارها راه اندازی خواهد شد.

پو چون، معاون اداره دولتی تنظیم بازار، افزود: گسترش بی نظم شرکت‌های آنلاین که از مزایای متنوعی در حوزه سرمایه، داده و فناوری بهره می‌برند، مشاغل فردی را تحت فشار قرار داده است. از همین رو قوانینی برای منظم کردن فعالیت‌های آنها وضع خواهد شد.

چین در دو سال اخیر برای مقابله با انحصارطلبی شرکت‌های فناوری بزرگ این کشور مانند علی بابا، تنسنت، بایدو و غیره قوانین متنوعی را وضع کرده و در مواردی به جریمه کردن آنها متوسل شده است. در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نیز رویه‌های مشابهی بر علیه انحصارطلبی شرکت‌های تجاری اعمال می‌شود.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود
استفاده از اینترنت استارلینک برای خودروها، هواپیماها و کشتی ها
استخدام در فیس بوک تحت تأثیر رکود اقتصادی
آشنایی باجدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه شهرهوشمند