خط تلفن ثابت برای متقاضیان باید یک ماهه دایر شود


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید مختاری مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: شرکت مخابرات ایران باید حداکثر یک ماه پس از تاریخ درخواست متقاضی خط تلفن ثابت در نواحی شهری، سرویس مشترک را دایر کرده و به وی تحویل دهد.

وی افزود: با توجه به الزامات پروانه‌ای پیش‌بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اینترنتی تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راه‌اندازی شده است و در حال حاضر متقاضیان می‌توانند به صورت الکترونیکی برای تلفن ثابت ثبت‌نام کنند.

مختاری تصریح کرد: علاوه بر سامانه ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند و با استفاده از کد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خود را پیگیری کنند.

این مقام مسئول در رگولاتوری تاکید کرد: در صورتی که عوامل فروش شرکت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند، متقاضی می‌تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.۱۹۵.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات ۱۹۵، شکایت خود را ثبت کند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

مشخصات تبلت سامسونگ با باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری فاش شد
مراقب کلاهبرداران بیمه ای با ترفند «کارت هوشمند بیمه» باشید
سیستم عامل هواوی با کمک محققان روس توسعه می یابد
تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت