خیز «Mc Donald» برای ورود به بازار ایران


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

خیز «Mc Donald» برای ورود به بازار ایران

دنیای تبلیغات – سایت رسمی اغذیه‌فروشی زنجیره‌ای بین المللی مک‌دونالد آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای در وبسایت رسمی خود، از علاقه‌مندان به همکاری با این شرکت برای افتتاح نمایندگی در ایران، دعوت کرد.

به گزارش دنیای تبلیغات به نقل از فارس، این شرکت آمریکایی که سال ۱۹۴۰ تأسیس شده، در ۱۱۹ کشور شعبه دارد و اگر این اطلاعیه اخیر به سرانجام برسد، ایران ۱۲۰اُمین میزبان مک‌دونالد یا به قول جوانان غربی «مک‌دی» خواهد بود.

مک‌دونالد در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۷٫۵ میلیارد دلار درآمد داشت که ۵٫۵ میلیارد دلار از این مبلغ، سود خالص شرکت بوده است.

محصولات این شرکت به دلیل قیمت پایین، در بین اقشار کم‌درآمد کشورهای میزبان طرفدار دارد ولی فیلم‌هایی که مردم عادی از ماندگاری عجیب همبرگرهای این اغذیه‌فروشی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند، سوالاتی را در خصوص مواد تشکیل‌دهنده این خوراکی ارزان در ذهن‌ها ایجاد کرده که البته شرکت هیچ‌گاه پاسخ روشنی به آنها نداده است.

نویسنده :

دبیر سرویس ارتباطات دنیای تبلیغات
کارشناس ارشد ارتباطات ,کارشناس رسانه و زبان انگلیسی ,ویراستار کتب تخصصی بازاریابی


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

پاسخی بگذارید