در پرونده پرسونال برند سیاسی این هفته پلچراغ بخوانید: به جون مادرم من یک پرسونال برند سیاسی ام…، شیوع تب برند سازی فست فودی در آستانه انتخابات/ یادداشت امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغات برای این پرونده


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

در پرونده پرسونال برند سیاسی این هفته پلچراغ بخوانید: به جون مادرم من یک پرسونال برند سیاسی ام…، شیوع تب برند سازی فست فودی در آستانه انتخابات/ یادداشت امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغات برای این پرونده

دنیای تبلیغات- واحد خبر- در شماره این هفته چلچراغ، پرونده مفصلی درباره پرسونال برند سیاسی و برند بازی سیاسی منتشر شده است.

در این پرونده، امیرحسین نوریان سردبیر دنیای تبلیغاتی مطلبی طنز با عنوان: به جون مادرم من یک پرسونال برند سیاسی ام با نگاهی به شیوع برند سازی فست فودی در آستانه انتخابات منتشر کرده است. همچنین در این پرونده مطالب جذاب دیگری نیز به این شرح منتشر شده:

سیاستمدارانی که برند می شوند شامل مطالبی در باره اوباما، پوتین و هیلاری کلینتون

انتخابات و سراب نامزدهای انتخاباتی، افسون پنهان کاندیداها

گفتگو با بهرام خیری با عنوان: برندهای سیاسی جلب آرای نسل معترض


Print Friendly and PDF


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

پاسخی بگذارید