سامانه ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات دچار اختلال می‌شود


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، با توجه به لزوم انتقال سامانه نرم‌افزاری CRM_ADSL متمرکز شرکت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ تا ۸ صبح روز جمعه نهم آذرماه ۱۳۹۷، سامانه CRM متمرکز، قطع و از دسترس خارج خواهد شد.

با توجه به لزوم انجام عملیات دان تایم (Downtime) ، در مدت‌زمان یادشده، امکان فروش سرویس جدید، تمدید یا شارژ وجود نخواهد داشت، اما هیچ اختلالی در سرویس مشتریان شرکت ایجاد نمی‌شود.

عملیات Downtime به‌منظور ارتقای سامانه CRM متمرکز شرکت مخابرات ایران، در ۲۵ استان شامل استان‌های خراسان شمالی، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان، همدان، ایلام، مازندران، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، گلستان، هرمزگان، اردبیل، کرمان، گیلان، یزد، خوزستان، البرز، قم، قزوین، سمنان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی اجرا می‌شود.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

مهلت پرداخت قبوض تلفن ثابت اعلام شد
رویداد طراحی منظومه ماهواره ای به مرحله پایانی رسید
دوره آنلاین آشنایی با فناوری های توانمندساز برگزار شد
۳ ایده برتر در حوزه ناوبری فضایی معرفی شدند