سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات راه اندازی شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده راه اندازی شد.

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

تعلیق فروش کارخانه تولید تراشه انگلیس به چین
دومین تحقیقات انگلیس از تبلیغات گوگل آغاز شد
ارتقای زیست‌بوم هوش مصنوعی برای بهبود سیاستگذاری و توسعه کسب‌وکار
تامین سرویس‌ مورد نیاز دستگاه‌ها برای اتصال به پنجره دولت هوشمند