سامانه مدیریت دریافت پیامکهای تبلیغاتی راه اندازی شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی گفت: در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مدیریت حساب خود و با ورود به منوی مدیریت خدمات ارزش افزوده و پیامک های تبلیغاتی، از امکانات این سامانه استفاده کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوایی پیامکی، ارسال هرگونه خدمات پیامکی انبوه اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و ارزش افزوده، بدون دریافت اجازه قبلی از مشترک ممنوع است و بر همین اساس اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند با همکاری رگولاتوری سامانه‌ای را راه‌اندازی کنند تا مشترک بتواند دریافت پیامک های انبوه خود را مدیریت کند.

وی دریافت اطلاعات راهنما برای آشنایی مشترکان با انواع پیامک ها، مشاهده وضعیت فعلی عضویت در سرویس های پیامکی، قطع یا برقراری دریافت پیامک های تبلیغاتی به تفکیک پیامکهای مربوط با اپراتور یا سایر پیامک ها و عضویت در سرویس های قابل ارائه اپراتور براساس دسته‌بندی‌های خاص را از امکانات سامانه مدیریت پیامک های ارزش افزوده و تبلیغاتی عنوان کرد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

دستورالعمل بازگشت ارز برای گوشی‌های موبایل اجرا شد
اطلاعیه مشترک ایرانسل و پیام‌رسان گپ
رهبر کاتولیک ها از اپلیکیشن دعا خواندن رونمایی کرد
نمایش محدودیت سرعت و دوربین های سرعت سنج پلیس در نقشه های گوگل