سامانه پاسخگویی به شکایات مخابرات تهران دچار اختلال شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، بروز اختلال در سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران به عنوان سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکان، از روز گذشته آغاز شده است.

مخابرات منطقه تهران، ارتقاء سرور را دلیل این اختلال عنوان و اعلام کرده است که این اختلال تا فردا ۵ شنبه دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: « با اجرای طرح ارتقاء سرور در سامانه پاسخگویی به شکایات مشترکان مخابرات منطقه تهران (۲۰۲۱) ، این سامانه از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۸ بهمن ماه به مدت ۲۴ ساعت با اختلال همراه است؛ این اختلال شامل تمامی درگاههای ثبت شکایت از قبیل پیامک، سایت، فاکس و ایمیل می شود.»


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

نخست وزیر انگلیس «جف بزوس» را درباره مالیات به چالش می کشد
امکان گفتگوی مستقیم صوتی با وزیر ارتباطات فراهم شد
نتایج تحقیق کمیسیون فدرال تجارت از ادغام شرکت های فناوری
چالش های «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» در بخش ICT