سرویس جدید توئیتر از کاربران حق عضویت دریافت می کند


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزاش خبرگزاری مهر به نقل از مک رومرز، توئیتر از تابستان گذشته در حال کار بر روی نوعی سرویس اشتراک است و جین مانچون وونگ که اغلب ویژگی‌های جدید در برنامه‌های مختلف را بررسی می‌کند جزئیاتی از سرویس اشتراکی توئیتر را منتشر کرده است.

وانگ ادعا می‌کند به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد سرویس مذکور «بلو» نام دارد و پایه حق عضویت آن ماهانه ۲.۹۹ دلار است. کاربر با پرداخت حق عضویت می‌تواند به برخی از ویژگی‌هایی دسترسی یابد که قبلاً فاش شده‌اند مانند قابلیت‌های «اصلاح توئیت» و «مجموعه‌ها»( Undo Tweets و Collections).

ویژگی Undo Tweets مدت زمان کوتاهی به کاربر فرصت می‌دهد تا توئیت های اشتباهی را قبل از انتشار در پلتفرم حذف کند. کاربر می‌تواند مدت زمان این بازه را خود تعیین کند. قابلیت Collectionsنیز به کاربر اجازه می‌دهد توئیت های خود را دسته بندی و ذخیره کند تا بعداً راحت تر بتواند به آنها دسترسی یابد.

به گفته وانگ احتمالاً این سرویس جدید دارای چند سطح خواهد بود که گزینه‌های بیشتری را برای کاربر ارائه می‌کند. او معتقد است گزینه‌های گرانقیمت تری هم مانند تجربه خواندن اخبار بدون شلوغی و تراکم عرضه می‌شود.

توئیتر از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

ایرانسل امسال هم لوح‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
مخالف قدرت شرکتهای فناوری رئیس کمیسیون فدرال تجارت آمریکا شد
لزوم تقویت حضور استارت آپهای حوزه بلاکچین در اقتصاد و صنعت
ایران در نمایشگاه هوافضای روسیه شرکت می کند