شاخص های حکمرانی خوب در رگولاتوری احصا شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش تحقیق بررسی نظرات ذینفعان در مورد وضعیت شاخص‌های حکمرانی خوب در رگولاتوری ارتباطات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شد.

این گزارش که در سال ۹۹ گردآوری شده شامل سه فصل «توضیح روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش»، «نتایج به دست آمده» و «نظرات و دیدگاه‌های ذینفعان» می‌شود.

حاکمیت و کیفیت مقررات، پاسخگویی، اطلاع‌رسانی، شفافیت، کارایی و اثربخشی، کنترل فساد، استقلال، رقابت منصفانه، ظرفیت درون سازمانی، مسئولیت‌پذیری و حق اظهارنظر از شاخص‌های ارزیابی حکمرانی خوب در این پژوهش است.

در این گزارش، نظرات ذینفعان رگولاتوری ارتباطات از جمله واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات، فعالان صنعت مخابرات، فعالان دفاتر پیشخوان، اپراتورهای مجازی تلفن همراه، اپراتورهای اینترنت ثابت، اصحاب رسانه و کارشناسان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد جایگاه و عملکرد رگولاتوری و ویژگی‌های رگولاتوری مطلوب، مورد بررسی قرار گرفته است.

متن کامل این گزارش در این لینک است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

حملات دی او اس نتیجه بخش تر و قدرتمندانه‌تر شده‌اند
دومین دوره طرح جامع «از مهارت تا اشتغال» برگزار می شود
پرونده «حاکمیت سایبری در خارج از کشور» خبرگزاری مهر ۱۰۰تایی شد
مدل‌های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی تدوین شد