شرکت ملی پست بابت تأخیر در توزیع مرسولات عذرخواهی کرد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پست، به دنبال بارش سنگین برف که از روز گذشته تا کنون ادامه دارد و همچنین مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی، احمدی معاون پستی و بازرگانی شبکه پستی از مردم بابت تاخیرهای به وجود آمده در ارسال مرسولات عذرخواهی کرد.

وی در این خصوص گفت: خداوند کریم را بابت بارش های اخیر شکرگذار و امیدواریم بتوانیم با عمل به تعهدات خود، پاسخ اعتماد مردم به شبکه پستی را به خوبی بدهیم.

معاون پستی و بازرگانی مدیرعامل سپس گفت: با توجه به این که در استان های شمالی و مرکزی با بارش های پی در پی مواجه بودیم، متاسفانه امکان تردد کامیون های پستی وجود نداشته و به همین علت مرسولات با تأخیر به دست مردم خواهد رسید.

احمدی تصریح کرد: بر همین اساس مقرر شد، مرسولات ثبتی که دارای تعهد زمانی است در اولویت توزیع قرار بگیرند.

معاون پستی و بازرگانی شرکت ملی پست در پایان ضمن تقدیر از همکاران شبکه پستی به ویژه در بخش توزیع و رهسپاری تأکید کرد: با وجود مشکلات به وجود آمده در وضعیت راه های کشور، کارکنان پرتلاش پست، تمام سعی خود را جهت ارسال به موقع مرسولات به کار خواهند بست.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

پیش از آنکه در یک مصاحبه شغلی در حوزه فروش شرکت کنید …
افشای موقعیت مکانی کاربران به علت نقص تولیدات گوگل
یک کارمند ناراضی در تسلا اختلال ایجاد کرد
الزام جدید رگولاتوری به اپراتورها/ لزوم تایید مشترک در خرید سرویس