صرف هزینه در حوزه هوش مصنوعی سر به فلک می‌کشد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زد دی نت، صرف هزینه برای هوش مصنوعی از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ توسط مؤسسات مختلف آمریکایی سالانه ۲۶ درصد رشد خواهد کرد و ایالات متحده جایگاه خود را به عنوان بزرگترین خرج کننده پول در حوزه هوش مصنوعی حفظ خواهد کرد. این کشور از سال ۲۰۱۹ این عنوان را در اختیار داشته است. بیش از نیمی از هزینه‌های جهانی هوش مصنوعی مربوط به آمریکا است.

تحلیلگران آی دی سی پیش‌بینی می‌کنند خرده‌فروشی مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق سرمایه‌گذاری در نمایندگی‌های خدمات مشتریان و نیز ارائه مشاوره و توصیه تخصصی خرید مبتنی بر هوش مصنوعی، بخش زیادی از هزینه‌های هوش مصنوعی را به خود اختصاص خواهد داد. حدود ۴۰ درصد از هزینه‌های صنعت برای هوش مصنوعی بر روی این دو هدف متمرکز خواهد شد.

بانکداری دیگر بخش پرهزینه حوزه هوش مصنوعی خواهد بود زیرا بانک‌های مشهور سعی می‌کنند خدمات مشتریان را از طریق سیستم‌های مشاوره و توصیه، تجزیه و تحلیل و بررسی تقلب و امنیت از طریق سیستم‌های اطلاعاتی و پیشگیری از تهدید مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود بخشند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود نمایندگی‌های خدمات مشتریان برای تقویت فرآیند فروش مجموعاً ۲۰ درصد از کل هزینه‌های هوش مصنوعی در ایالات متحده را در سال ۲۰۲۵ به خود اختصاص دهند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

فیس‌بوک اطلاعاتی درباره توزیع تبلیغات سیاسی افشا می کند
مرکز تبادل اطلاعات کشور باید دارای مدل اقتصادی شود
اجرای قانون شبکه های اجتماعی در فلوریدا لغو شد
مسائل کلیدی در اخلاق فضایی چیست؟