طراحی کمپین تبلیغاتی


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

اطلاعات شخصی

یک سوم مصرف کنند‌گان هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از اطلاعات آنها توسط شرکت‌ها ندارند

اسفند ۱۵, ۱۳۹۵

عنوان کتاب: طراحی کمپین تبلیغاتی
نویسنده: جیم ایوری
مترجمان: شاهین ترکمن – آتنا مقدم
سال چاپ: ۱۳۹۵
تعداد صفحات: ۳۰۰
انتشارات: سیته

چه حرفه‌ای باشید و چه کارآفرین، این کتاب به دردتان خواهد خورد. حتی به درد شما دانشجوها!
فقط کافی است با اصول ابتدایی تبلیغات، رسانه و خلاقیت آشنایی داشته باشید. این کتاب یک چارچوب عملیاتی مشروح به دستتان می‌دهد تا با آن بتوانید یک کمپین تبلیغاتی بر مبنای برنامه بازاریابی بنویسید. مسیر خوبی پیش پای شما می‌گذارد که به باور صاحب‌نظران مسیری بسیار روشن و قابل اجراست. شاید تنها مسیر ممکن نباشد، اما با شفافیت بالایی که دارد به خط‌مشی خردمندانه‌ای منتهی می‌شود. همین امر موجب شده تا روش ارائه‌شده در این کتاب را بتوان به سادگی با دیگر شکل‌ها و فلسفه‌های برنامه‌ریزی بازاریابی سازگار کرد.
این نسخه، ویرایش چهارم کتاب است و کسانی را هدف قرار داده که می‌خواهند بدانند چطور می‌توان بر مبنای استراتچی بازاریابی، یک کمپین تبلیغاتی نوشت.

مسعود محمدی


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

پاسخی بگذارید