ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی ایرانسل برای کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه‌های تبلیغی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی خود را در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار می‌دهد.

از مهم‌ترین پلتفرم‌های قابل استفادۀ ایرانسل برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، «تلویزیون اینترنتی لنز» است که با بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت‌نام شده و قابلیت پخش زندۀ رویدادها، می‌تواند میزبان پخش زندۀ سخنرانی‌ها و مراسم باشد. همچنین پخش‌های ویژۀ استانی، ایجاد شبکه‌های اختصاصی تبلیغاتی، ساخت و پخش برنامه‌های تخصصی مجری‌محور و مناظره‌محور، از جمله قابلیت‌های دیگر تلویزیون اینترنتی لنز در ایام انتخابات است.

ایرانسل همچنین با پلتفرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y’ello Adwise)» که به شبکۀ گستردۀ مشترکان دسترسی دارد، قادر است از طریق روش‌های اختصاصی این اپراتور مانند ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، پیام کاندیداهای محترم را به کاربران ارسال کرده و نیز لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب‌سایت‌های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال کند.

همچنین پلفترم آهنگ‌پیشواز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این امکان را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیدهای محترم قرار می‌دهد تا پیام‌ها و صحبت‌های‌شان را به عنوان آهنگ‌پیشواز خط تلفن‌همراه خود قرار دهند.

جزئیات دقیق این ظرفیت‌های ارتباطی و تبلیغی، به اطلاع ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم رسیده و اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن‌همراه در ایران، آمادۀ همکاری با ستادها در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

اسنپ چت مدیر ایمنی پلتفرم استخدام کرد
فیس بوک از آسیب اینستاگرام به نوجوانان آگاه بوده است
ضرورت استفاده از ظرفیت ارتباطات روستایی برای توسعه اقتصاد دیجیتال
برگزاری پنجمین کنفرانس مهندسی مخابرات ایران با حمایت ایرانسل