لینکدین از اتهام دریافت هزینه تبلیغاتی اضافی تبرئه شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بر اساس شکایت مطرح شده، مایکروسافت مالک لینکدین، تعداد افرادی که تبلیغات ویدئویی نمایش داده شده در این شبکه اجتماعی را تماشا می‌کنند بیش از حد واقعی اعلام کرده بود تا بتواند بابت صدها هزار آگهی ویدئویی مبالغ بیشتری دریافت کند.

بر اساس حکمی که توسط سوزان ون کولن صادر شده، اگر چه برخی اطلاعاتی که لینکدین در این زمینه منتشر کرده، گمراه کننده بوده‌اند، اما شاکیان نتوانسته‌اند اسناد قانع کننده حقوقی ارائه دهند که نشان دهد بر اساس قوانین موجود لینکدین دست به تخلف و فریب آگهی دهندگان زده است.

قاضی این پرونده همچنین معتقد است لینکدین هیچ وظیفه‌ای برای ارائه «سنجه های دقیق از تبلیغات» نداشته و با استناد به همین امر مسئولیتی در قبال بررسی تقلب در ارائه آمار از تعداد کلیک‌ها یا فعالیت‌های غیرقانونی اشخاص ثالث که می‌تواند بر هزینه تبلیغات تأثیر بگذارد، ندارد.

تبلیغ‌کنندگان، لینکدین را متهم کرده‌اند که با شمارش «بازدیدهای» تبلیغات ویدئویی که از طریق برنامه‌های ثالث مرتبط با لینکدین صورت می‌گیرد، فریب کاری کرده است. این اتهام از سوی مایکروسافت و دادگاه رد شده است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

مزایای قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین برای حوزه ICT
غرامت ۴ میلیون دلاری برای شرکتی که نظرات کاربران را سانسور می کرد
اسناد ملی استراتژیک کشورها در حوزه هوش مصنوعی بررسی شد
جریمه ۲.۲۵ میلیون دلاری آمازون به علت دستکاری در قیمت محصولات