متا با اخبار جعلی و نفرت پراکنی در فیلیپین مقابله می‌کند


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته متا، این حساب‌های کاربری شامل صفحات فیس بوک و گروه‌های مرتبط با «ارتش ملت جدید فیلیپین» (Philippines’ New People’s Army& یک سازمان ممنوع) است.

نگرانی‌ها درباره نفرت پراکنی در حالی افزایش یافته که کاندیداها و حامیان آنها با نزدیک شدن انتخابات در ۹ می، به شبکه‌های اجتماعی روی آورده اند زیرا به دلیل همه گیری ویروس کرونا، روش‌های سنتی تبلیغات مختل شده اند.

ماه گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور تاکید کردند شبکه‌های اجتماعی باید درباره گسترش اخبار جعلی مسئولیت پذیر باشند.

متا در پست وبلاگی اعلام کرد تبلیغ کنندگان در فیلیپین باید فرایند احراز هویت تبلیغ شرکت را تکمیل کنند و برچسب «پرداخت شده توسط…» به تبلیغات درباره انتخابات، سیاست و گروه‌های مختلف موضوعات اجتماعی اضافه کنند.

اقدام متا در حالی انجام می‌شود که این شرکت ماه گذشته موضع خود در اوکراین مبنی بر مجاز کردن موقت پست‌های خشونت آمیز را متوقف کرد و با تغییر سیاست خود اجازه انتشار محتوای «مرگ بر رئیس دولت یک کشور» را ممنوع کرد.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

ارتقای زیست‌بوم هوش مصنوعی برای بهبود سیاستگذاری و توسعه کسب‌وکار
تامین سرویس‌ مورد نیاز دستگاه‌ها برای اتصال به پنجره دولت هوشمند
ابداع اپلیکیشنی برای حمل و نقل نابینایان با وسایل نقلیه عمومی
توئیتر به علت نقض حریم شخصی کاربران ۱۵۰ میلیون دلار غرامت می‌دهد