محتوای مخصوص کودکان در یوتیوب مشخص می شود


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، شبکه اجتماعی یوتیوب از این پس تولیدکنندگان محتوا را ملزم می کند تا به طور واضح مشخص کنند محتوای آنها به کودکان تعلق دارد یا خیر.

یوتیوب پس از مشخص شدن محتوای مذکور، تبلیغات در ویدئوها که هدف آنها کودکان است را حذف می کند. هدف این شبکه اجتماعی از اقدام مذکور پیروی از قوانین نظارت بر جمع آوری اطلاعات در خصوص کودکان است.

چندی قبل یوتیوب متهم شد با انتشار تبلیغات هدفمند در کانال های محبوب کودکان، قانون حفاظت از اطلاعات کودکان در آمریکا را زیر پا می گذارد.

این شکایت در خارج از دادگاه باپرداخت ۱۷۰ میلیون دلار جریمه و شرایطی خاص تسویه شد.

اقدامات مذکور نیز جهت همخوانی با شرایط تسویه انجام شده اند. براساس شرایط تسویه، یوتیوب اجازه ندارد الگوریتم های تبلیغاتی هدفمند خود را برای کودکان کمتر از ۱۳ سال اجرا کند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

گوگل تبلیغات سیاسی را در روز بعد از انتخابات آمریکا ممنوع می‌کند
دستاوردهای ICT کشور در نمایشگاه «اقتدار ۴۰» به نمایش گذاشته شد
تماس تلفنی مشترکان ۵ مرکز مخابراتی دچار اختلال می شود
آسیاتک با جشنواره «نت پاییزی» به استقبال سومین فصل سال رفت