محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

دنیای تبلیغات- آنا جلوه- شاید محمد رضا گلزار قابلیت های برند شدن را بیش از هر هنرمندی در ایران داشت که خودش آن را اصلا باور نکرد.

محمد رضا گلزار با حضورش در گروه موسیقی آرین بعنوان یکی از اولین و در زمان خودش محبوب ترین گروه های موسیقی ایران به مخاطبینش معرفی شد. عکس محمدرضا ی خوش چهره و گیتارش با آن چشمهای روشن و موهای خرمایی، روی هر مجله ضمانتی بود برای توجه مخاطبین و فروش بیشتر.

وسوسه ی پرده ی جادویی سینما، اولین اشتباهی بود که او را بی برنامه و بی تسلط روی صحنه انداخت. با این وجود چهره همچنان محبوب او، توانست در کنار بازی بازیگران و کمکِ کارگردانان، باجه ها را راضی کند تا جاییکه تصمیم گرفت فضای موسیقی را که از اتفاق های خوبی بود که محمدرضا گلزار در آن نقش جدی داشت، کمرنگ کند.

انتخابش در تبلیغات که او را بطور جدی وارد صنعت مد کرد؛ ایکات بود که به طرز شگفت انگیزی همه چیز خوب ایده پردازی، اجرا و دیده شد، بطوریکه که مخاطب آن را هنوز به خوبی به یاد می آورد.

 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

index5 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

 

حواشی کنترل نشده زندگی گلزار در دست رسانه هایی که دنبال خبر میگشتند از اولین ضربه هایی بود که محمدرضا از نداشتن برنامه ی مشخص پرسونال برندینگ خورد.او نتوانست و نخواسته است که در فضایی مشخص اطلاعات غربال شده اش را منتشر کند که این باعث شده گاهی با چراغهایی کور کننده در اخبار ظاهر شود و گاهی اصلا یادمان برود آقایی داشتیم که روزی جایی به او لقب مرد شایسته ی ایران را دادند.

علیرغم توجه همکاران هوشیارش به فضاهای اجتماعی و آنلاین که رقیب جدی او بهرام رادان از نمونه های عالی حضور مدیریت شده و موفق در فضای آنلاین هست، او هنوز هم نسبت به این موضوع ناآگاهانه برخورد میکند. شما در فضای آنلاین هیچ صفحه ای که مستقیم یا غیر مستقیم زیر نظر ایشان اداره شود پیدا نمیکنید باز هم دست تعدادی از خانم های جدی طرفدار درد نکند که در آدرس اینترنتی با نام گلزار تعدادی عکس و خبر را جمع کرده اند.

 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

محمدرضا گلزار این روزها گل آخر را به خودش زده است. مردی که روزی نماد خوش تیپی و قد و قواره ی استاندارد بود؛ با آن عکسهای حرفه ای و ژست های خاصش روی قایق و کنار اسب حرف جدیدی در صنعت مد زد؛ گیتاریستی که جزو اولین های حال خوب موزیک ایران بود؛ پسرک والیبالیست و فوتبالیست هنرمند را این روزها در پیاده رو ها جلوی هر داروخانه ای که رد میشوید میبینید.گاهی ماکت او به درختی تکیه داده شده، گاهی با بندی به ستونی وصل شده و حتی گاهی در جایی مثل میوه فروشی استفاده ی دیگری دارد!!

 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

 محمدرضا گلزار؛ پرسونال برندی که خودش را جدی نگرفت

 

محمدرضا گلزار ویژگی های متمایز قوی و تثبیت شده ای را در ذهن مخاطب داشت و دارد، او در حوزه ی مد و با استایلی مشخص می توانست حرفهای خوبی برای گفتن داشته باشد، حرفهایی که به راحتی مورد پذیرش مخاطب قرار بگیرد، او میتواند شکل ایده آل تصور یک پسر جوان از خودش باشد به نحوی که آنچه گلزار میپوشد یا بر چهره میزند را تعقیب و تقلید کند.

اما گلزار با آن لبخند مصنوعیش؛ به جای لباس خواب ، کت و شلوار پوشیده و به جای چهره تازه بیدار شده، موهایش را ژل زده و میگوید: نخ دندان “بیشتر از سلامتی ” است.انتخاب نادرستی که هم به برند گام ضربه های اساسی میزند و هم پرسونال برند محمدرضا گلزار را خدشه دار می کند.

نویسنده :

مشاور تبلیغات و برندسازی


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!




لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید