مدل کسب و کار شرکت توسکا تغییر می‌کند/حذف تبلیغ خدمات ارزش افزوده


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال اجرای قراردادهای شرکت توسکا با سازمان صدا و سیما مبنی بر تبلیغ کدهای دستوری ستاره – مربعی در برنامه‌های تلویزیونی که با انتقادات بسیاری همراه بود، این شرکت اعلام کرد که مدل کسب و کار خود را تغییر می‌دهد.

این انتقادات پس از موضوع عدم شفافیت در نظرسنجی‌های مبتنی بر USSD و تبلیغات ارزش افزوده و اعلام وزیر ارتباطات مبنی بر دستکاری نظرسنجی مسابقات تلویزیونی بالا گرفت.

هم اکنون روابط عمومی شرکت توسعه کسب‌وکار توسکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت، محدود به برخی برنامه‌های نوروز ۹۸ می‌شود.»

در متن این اطلاعیه آمده است:

«با عنایت به دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فعالیت‌های شرکت توسعه کسب و کار توسکا، انجام اصلاحات ذیل در دستور کار این شرکت قرار گرفته است:

تبلیغ خدمات ارزش افزوده از حیطه فعالیت‌های این شرکت خارج و در کوتاه مدت محدود به برخی برنامه‌هایی خواهد بود که تولید و ساخت آن‌ها از قبل جهت ایام نوروز صورت گرفته است.

تغییر مدل کسب و کار توسکا در دستور کار بوده و به زودی نحوه عملیاتی شدن مدل جدید اطلاع رسانی خواهد شد.

سیاست جدی این شرکت مبتنی بر حمایت از کسب و کارهای نوپا و کمک به رشد بازار خواهد بود و این شرکت همچون گذشته تمام تلاش خود را در جهت تأمین رضایت مخاطبان به کار خواهد گرفت.»


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

مشخصات تبلت سامسونگ با باتری ۵۰۵۰ میلی آمپری فاش شد
مراقب کلاهبرداران بیمه ای با ترفند «کارت هوشمند بیمه» باشید
سیستم عامل هواوی با کمک محققان روس توسعه می یابد
تکمیل زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات تا پایان دولت