مرکز خدمات شاتل موبایل با مشترکین تماس می‌گیرد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، از این پس تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند حرف انگلیسی C را به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ پیامک کنند تا کارشناسان مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و مشکلات و سوالات ایشان را بررسی کند.

براساس این گزارش، مشترکین شاتل موبایل برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی مشتریان این اپراتور، علاوه بر روش مذکور می‌توانند از طریق سایر روش‌های ارتباطی متنوع نظیر شماره‌گیری ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰، گفتگوی آنلاین (چت) در وب‌سایت، ارسال ایمیل به آدرس CS@shatelmobile.ir ، تکمیل فرم مربوطه در صفحه تماس با ما، تکمیل فرم «صدای مشتری» در پایین صفحات وب‌سایت و مدیریت حساب اینترنتی و همچنین طرح سوالات خود از طریق حساب‌های رسمی شاتل موبایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

جذب ۱۲ تیم استارت‌آپی در شتابدهنده دانشگاهی سلامت دیجیتال
هشدار درباره مخاطرات یک فناوری دولت گریز
شرکتهای فناوری آمریکایی اطلاعات انحصارطلبی خود را به کنگره دادند
تعرفه عمده‌فروشی خدمات پایه تلفن همراه تصویب شد