مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال در پژوهشگاه ICT ایجاد شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی علی شیخ حسنی را به سمت سرپرست مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال این پژوهشگاه منصوب کرد.

این مرکز در راستای ابلاغ تصویب نامه هیات امنای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد شده است.

در این حکم اهم برنامه های مورد انتظار از این مرکز در ۵ محور آمده شده است.

۱- اهتمام به پیشنهاد و پیاده سازی ساختار متناسب با فعالیت های مرکز مطالعات راهبردی و اقتصاد دیجیتال و تسریع در روند تحولات مرتبط.

۲- توسعه تعاملات با نهادهای سیاستگذار بخش ICT به ویژه ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

۳- تسهیل در ارائه خدمات مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت ارتباطات با تاکید و تدوین اسناد جامع و راهبردی آنان.

۴- استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان ارزشمند در مطالعات راهبردی مرتبط با مفاهیم نوین اقتصاد دیجیتال.

۵- توسعه همکاری های مشترک با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

طرح دولت انگلیس برای صیانت از کاربران بازار دیجیتال
کارکنان یک شرکت تولیدکننده بازی در آمریکا تظاهرات می کنند
ایلان ماسک به اپل حمله کرد
میراث دولت دوازدهم برای وزیر بعدی ارتباطات چیست