مزایای تبلیغات آنلاین


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

هدف گذاری
تبلیغات آنلاین دارای مزایای مختلفی است، اما بزرگترین آنها، هدف گذاری است. هدف گذاری عبارتست از قابلیت نمایش تبلیغات شما به افرادی که دارای بیشترین علاقه مندی به موضوع کسب و کار شما هستند – به زبان ساده تر، افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند.
در دیگر انواع تبلیغات، این شما هستید که باید به دنبال مشتریان بالقوه خود باشید. در مقابل، تبلیغات آنلاین به مشتریان بالقوه شما این امکان را می دهد تا آنها شما را جستجو کنند.

16

اینکه به طور دقیق، چگونه شما می توانید تبلیغات خود را برای افرادی که به آن علاقه مند هستند هدف گذاری نمائید، در مقالات آینده مطرح خواهیم کرد. اما برای حالا، به برخی از ویژگی هایی که موجب کارایی حداکثر در کمپین بازاریابی شما می شود و شما می توانید آنها را در تبلیغات آنلاین در اختیار داشته باشید، اشاره می کنیم:

  • سن، مکان جغرافیایی، و زبان تکلم مخاطب شما
  • ایام هفته، ساعات شبانه روز، و تعداد دفعاتی که تبلیغات شما می تواند به کاربر نمایش داده می شود یا نشود
  • جایگاه های تبلیغاتی (وبسایت های تجاری، وبسایت های شخصی، موتورهای جستجو)
  • عباراتی که افراد در جستجوی محصولات و خدمات مورد نظر خود استفاده می کنند

 

چگونه کار میکند؟
تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا میزان موفقیت خود را اندازه گیری نمائید. اگر فردی بر روی تبلیغ شما کلیک نمود، شما از آن با خبر خواهید شد. اگر آنها بر روی تبلیغ شما کلیک کرده و موارد ارزشمندی را در ارتباط با کسب و کار شما انجام داده باشند – خرید یک محصول، دانلود برنامه کاربردی موبایل، یا تکمیل یک فرم – شما می توانید آنها را نیز مشاهده و بررسی نمائید.

17
با مشاهده اینکه کدام تبلیغ شما دارای کلیک بوده و کدامیک نه، شما سریعاً متوجه خواهید شد که باید بر روی کدام قسمت از کمپین تبلیغاتی خود سرمایه گذاری نمائید. این موضوع، بازگشت سرمایه شما را افزایش خواهد داد.

 

تغییرات برای بهتر شدن
تبلیغات آنلاین اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. این موضوع شامل این نکته نیز می شود که هر یک از مشتریان بالقوه یا افرادی که در وبسایت شما خرید می کنند، به طور متوسط برای شما چه هزینه ای در بر دارند. به کمک برخی از ابزارهای تحلیلی، شما همچنین می توانید درباره عادت های رفتاری مشتریان شما در هنگام خرید اطلاعاتی را فرا بگیرید – به طور مثال، یک مشتری در وبسایت شما قبل از خرید، چه مدت زمانی را به جستجو و بررسی محصولات و خدمات شما می پردازد.

18
چرا این موضوع اهمیت دارد؟
با دسترسی به اینگونه آمارها و داده های اطلاعاتی، شما قادر خواهید بود تا تبلیغات خود را بیشتر از قبل، بهینه نمائید. و همچنین، هر زمان که احساس کردید، می توانید مجدداً آنها را برای اخذ نتایج بهتر تغییر دهید.

 

کنترل بودجه
تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا مصرف بودجه تبلیغاتی خود را کنترل نمائید. مقدار حداقلی برای شروع کار لازم نیست.

19

شما می توانید هر مبلغی را که مایلید طی یک ماه، و یا یک روز مصرف کنید، انتخاب نمائید. از شارژ تبلیغات شما تنها زمانی که فردی بر روی تبلیغ شما کلیک نماید، هزینه کسر خواهد شد.



لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید