مسئولیت اجتماعی موجب رونق کسب‌ و کار سازمان می شود


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در سومین رویداد گراف دی که یکشنبه دهم اسفند برگزار شد، با بیان اینکه توسعه کسب و کار نتیجه توجه به مسئولیت اجتماعی در شرکت است، اظهار کرد: کسب‌وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب کنیم، قطعاً کسب‌وکار ما رونق پیدا می‌کند. در پس توجه به ایفای نقش‌های مسئولیت اجتماعی، اعتمادسازی دقیق و ماندگار افزایش مشروعیت برای سازمان ایجاد می‌شود.

محمدرضا بیدخام در پنلی با عنوان «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به چالش‌ها و موانع مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها پرداخته شد، ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: در شرکت مخابرات ایران، نگاه مسئولانه برای ارائه خدمات و محصولات به ذی نفعان وجود دارد و این ماحصل سال‌ها تلاش صادقانه شرکت مخابرات ایران در ایجاد یک تصویر ذهنی مناسب برای مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی در اصل برای هر شرکت این اولویت را شامل می‌شود که سازمان، کار خود و وظیفه اصلی خود را در قبال جامعه به درستی پیاده کند، بیان کرد: مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت مشتریان آنان نیز تأثیر داشته که این خود یکی از عوامل موفقیت سازمان‌هاست. در شرکت مخابرات ایران تمام کارکنان و مدیران با تمام وجود به دنبال پیاده سازی این موضوع هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه التزام اخلاق