مشتریانی که با یک «پیامک» خرید می کنند


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میل آنلاین، والمارت در رقابت با آمازون خدمت جدید خرید با ارسال پیامک را ارائه کرده است.

این خدمت در حقیقت یک برنامه با هزینه عضویت ماهانه ۵۰ دلار است و به مشتریان اجازه می دهد با پیامک کالاهایی را سفارش دهند که جلوی در خانه به آنها تحویل می شود.

خدمت مذکور Jetblack نام گرفته و به مشتریان اجازه می دهد کالاهایی از شرکت والمارت و خرده فروشان دیگر بخرند. این خدمت آخرین تلاش والمارت (بزرگترین خرده فروش آمریکا) برای جذب مشتریان ثروتمند است.

تا به حال این خدمت در منهتن و بخش هایی از بروکلین (نیویورک) به طور آزمایشی اجرا شده اما پیش بینی می شود با گذر زمان در مناطق بیشتری به کار گرفته شود.

خدمت مذکور بدون هیچ هزینه اضافی کالای خریداری شده را همان روز یا روز بعد برای مشتری ارسال می کند. همچنین حداقل میزان خرید در این خدمت مشخص نشده است.

علاوه برآن کاربران می توانند به طور مجانی کالای خریده شده را بسته بندی شده دریافت کنند. همچنین مشتریان می توانند هر چیزی از هدیه تولد گرفته تا ملزومات خانگی را بخرند.

در این خدمت غذا، نوشیدنی یا دارو برای مشتری ارسال نمی شود.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

کشف آسیب پذیری جدید در فلش پلیر/ لزوم به روزرسانی نرم افزار
ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری در سامانه همتا متوقف شد
آیین نامه اجرایی استانداردسازی نظام تبادل اطلاعات کشور تصویب شد
هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در باغ کتاب تهران