معرفی گلکسی اس ۶ سامسونگ و بیلبورد خلاقانه و منحصربه‌فرد آن


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

حدود ۹ ماه از معرفی رسمی گلکسی اس ۶ سامسونگ به بازار گذشته و در این مطلب نگاهی داریم به یکی از روش‌های خلاقانه‌ای که این شرکت در یک بیلبورد خلاقانه در شهر استکهلم مورداستفاده قرار داده است.

 

در این تبلیغ که هدف و تمرکز آن استفاده از روشی برای معرفی توانایی صفحه‌نمایش این گوشی در کناره‌ها بوده است، از کنج یک دیوار به صورتی منحصربه‌فرد استفاده‌شده است و با توجه به توانایی به گوشی در نمایش اعلان‌ها در کناره‌های گوشی به معرفی و نشان برخی از اعلان‌ها و هشدارها از سطح شهر در همین کنج دیوار پرداخته است. اگر شما بجای مجری این تبلیغ بودید غیر منتظرانه ترین روشی که برای آن استفاده می‌کردید، چه روشی بود؟

ویدئو را ببینیم و بعد . . .

 

 

آنها بر این اساس یک بیلبورد خلاقانه دیجیتال را در کنج یک دیوار دریکی از مناطق شلوغ و پر رفت‌وآمد شهر استکهلم نصب کردند و با استفاده از اعلان‌های در لحظه در رابطه با منطقه و حوالی آن و همچنین عنصر ایجاد شگفتی به شهروندان لزوم توجه به “گوشه‌ها” را یادآور شدند.

 

دراین‌بین هرکسی که به‌صورت اتفاقی از این نقطه از شهر عبور می‌کرد با دیدن این بیلبورد خلاقانه و توانایی شگفت‌انگیز آن رد پیدا کردن جملات و عبارات جادویی برای هشدار یا اطلاع دادن به وی شگفت‌زده می‌شد و مدتی خیره به این تابلو توقف می‌کرد. اعلان‌هایی از قبیل “مراقب باشید، از روبرو دوچرخه می‌آید!” و یا اینکه “امیدوارم شما سگ دوست داشته باشید!” ازجمله اعلان‌هایی بودند که بر روی این صفحه‌نمایش نشان داده می‌شدند. حتی اعلان‌هایی هم در رابطه با آب‌وهوا برای دونده‌ها یا نشان دادن جای پارک به رانندگانی که در جستجوی یک جای پارک بودند نیز شامل این موارد و مردم را کاملاً متعجب می‌کرد که این بیلبورد چطور این توانایی را دارد و به چه صورتی کار می‌کند.

 

بیلبورد خلاقانه

 

البته در این نمونه نشان دادن این پیام‌های جالب توسط یک گروه تحریریه انجام می‌شد که در یک کافه در نزدیکی این بیلبورد حضور داشتند و در بین صدها پیامی که از پیش تهیه‌کرده بودند، پیام‌هایی را هم به‌صورت زنده با مشاهده محیط تحریر کرده و بر روی این بیلبورد خلاقانه نمایش می‌دادند.

 

این کمپین تبلیغاتی یک نمونه موفق دیگر از اندیشیدن خارج از محدودیت‌های عادی و روزمره در حوزه بازاریابی و تبلیغات برای طراحی بیلبورد خلاقانه به شما می‌رود و نمونه ای است از تهیه یک تبلیغ که متفاوت و واقعی است و درنهایت موجب ایجاد اثری مثبت و درعین‌حال همراه با کنجکاوی در بیننده می‌شود. تبلیغات محیطی همیشه ساده و آسان نبوده اما زمانی که به‌درستی انجام می‌شود منجر به نتایج فوق‌العاده برای برند و آن آژانس تبلیغاتی می‌شود که جرات متفاوت بودن را داشته است.

 

بیلبورد خلاقانه

 

دسته‌بندی: ارتباطات از راه دور

مشتری: سامسونگ نوردیک

آژانس تبلیغاتی: DDB Stockholm

کشور: سوئد

کارگردان هنری: Joel Ekstrand

 



کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

پاسخی بگذارید