مهران مدیری؛ برندی قدرتمند… / مباحث پرسونال برند/ در دنیای تصویر مهر ماه


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

رسانه تبلیغات - مجری تبلیغات۰


بدون دیدگاه

مهران مدیری؛ برندی قدرتمند… / مباحث پرسونال برند/ در دنیای تصویر مهر ماه

دنیای تبلیغات- امیرحسین نوریان- (توضیح: هر ماه، در صفحه دنیای تبلیغات در ماهنامه دنیای تصویر به مباحثی تخصصی در حوزه پرسونال برند برای ستارگان ایران می پردازم. در اولین شماره، دلایل برند نبودن رامبد جوان، علیرغم شهرت و محبوبیتش بیان شد و  در ادامه همین سلسله یادداشت ها، در شماره این ماه، ابعاد برند مهران مدیری بررسی شده است. بخشی کوچک از این یادداشت منتشر می شود)

Cover1 مهران مدیری؛ برندی قدرتمند... / مباحث پرسونال برند/ در دنیای تصویر مهر ماه

 

…اما مدیری این فاصله معنا دار با رقبایش را در فضای کمدی در پوستر سریال شوخی کردم درست مطابق با آنچه ممکن بود در ذهن مخاطب وجود داشته باشد بصورت بصری  –در راستای یک برند سازی شخصی هوشمندانه- به آنها القا کرد. این پوستر که بصورت گستره در قالب بیلبورد در همه ایران نصب شد، مدیری را در جلوی کادر نشان می دهد که حجم بسیار بیشتری از کادر را اشغال کرده و مثل یک قهرمان دستش را برای مخاطبانش بالا برده و با فاصله از او، خیل عظیم کمدین های ایران که بسیاری ازآنها هم سازندگان سریال های طنز -و در این حوزه رقبایش- هستند، مثل صفی از موجودات کوچک پشت سر اوایستاده اند. اعتقاد دارم این پوستر یکی از موثر ترین و هوشمندانه ترین ابزار های برندینگ مدیری در تثبیت فاصله او از رقبایش در ذهن مخاطب بوده است…

Shokhi Kardam 1 مهران مدیری؛ برندی قدرتمند... / مباحث پرسونال برند/ در دنیای تصویر مهر ماه

 

نویسنده :

موسس و سردبیر دنیای تبلیغات
کارشناس ارشد MBA با گرایش مارکتینگ/
مشاور مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ


Print Friendly and PDF

برای دریافت آخرین مطالب، اخبار و تحلیل های دنیای تبلیغات پست الکترونیک خود را در کادر روبرو وارد نمایید و ایمیل ارسالی را تائید نمایید تا هیچ مطلبی را از دست ندهید!




لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید