مهلت تصمیم گیری ادغام استارت آپ آمریکایی در فیس بوک تمدید شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا مهلت تصمیم گیری درباره فرایند ادغام استارت آپ «کاستومر» در فیس بوک را یک هفته به تأخیر انداختند و ۱۵ دسامبر اعلام کردند.

کاستومر یک سیستم پشتیبانی مشتری است که سرویس‌هایی سریع و شخصی سازی شده برای مشتریان فراهم می‌کند و برای این منظور تمام اطلاعات مورد نیاز کارمند سیستم پشتیبانی را در یک صفحه نشان می‌دهد.

اتحادیه اروپا در اوایل ماه جاری میلادی تحقیق وسیع درباره این ادغام آغاز کرد زیرا بیم آن دارد که چنین فرایندی به رقابت ضربه بزند و قدرت فیس بوک در بازار تبلیغات آنلاین را تقویت کند. فیس بوک اعلام کرده به طور کامل با این تحقیقات همکاری می‌کند.

البته مهلت تصمیم گیری درباره فرایند ادغام نیز پس از درخواست فیس بوک برای فرصت زمانی بیشتر، تمدید شد. تمدید مهلت تصمیم گیری طی فصل تعطیلات تابستان معمول است زیرا پیدا کردن مشتری و رقبایی که بتوانند به سوالات درباره بازار پاسخ دهند، کار سختی است.

در این میان رگولاتور رقابت انگلیس نیز اعلام کرد درباره این فرایند ادغام تحقیق می‌کند. از سوی دیگر آلمان نیز مشغول انجام بررسی‌هایی است تا مشخص شود فیس بوک برای انجام چنین ادغامی نیازمند اجازه است یا خیر.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

حملات دی او اس نتیجه بخش تر و قدرتمندانه‌تر شده‌اند
دومین دوره طرح جامع «از مهارت تا اشتغال» برگزار می شود
پرونده «حاکمیت سایبری در خارج از کشور» خبرگزاری مهر ۱۰۰تایی شد
مدل‌های ارزیابی کمی و کیفی محتوای الکترونیکی بومی تدوین شد