نارضایتی ۷۷ درصد کاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرنگار مهر، در پی تعیین ضرب‌الاجل دوهفته‌ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرویس‌دهندگان اینترنت به‌منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی به مشترکان، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات عملکرد سرویس‌دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشت.

در پی برخی نارضایتی‌ها از نحوه پشتیبانی سرویس‌دهندگان اینترنت، روز گذشته وزیر ارتباطات این موضوع را پیگیری کرد و دو هفته به رگولاتوری و اپراتورهای اینترنت مهلت داد تا اوضاع را اصلاح کنند.

در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف کسب اطلاعات از نظرات مردم، عملکرد سرویس‌دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است.

در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده که آیا از ارائه خدمات پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت رضایت دارند؟

۷۷.۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به این سوال پاسخ خیر دادند. ۵.۶ درصد کاربران از خدمات رضایت داشتند و پاسخ ۱۶.۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به خدمات پشتیبانی اینترنت، تا حدودی بوده است.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

مسابقات برنامه نویسی جاوا برگزار می شود
موفقیت محققان در ساخت تقویت کننده نیمه هادی با راندمان بالا
قوانین حفظ حریم شخصی در اروپا گسترش می یابد
بادگیر کوچک تایر مجهز به نمایشگر او ال ای دی