نتایج ارزیابی میزان رضایت کاربران از سرویس‌های ارتباطی اعلام شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید حقی معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام نتایج دومین دوره اندازه گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات خبر داد و گفت:  نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکتهای FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه‌گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات اعلام شده است.

وی ادامه داد: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات با شاخصهای کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می‌گیرد.

حقی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویسهای فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکتهای شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه‌های برتر قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار کرد: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استانهای تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان‌شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان‌شرقی در سامانه ثبت شده است.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارزیابی سرویسها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: تمامی کاربران می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction  جزئیات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.


کلیه مطالب این وب وب سایت از سراسر سایت های مجاز اینترنتی از نظر قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است. در صورت مشاهده مطالب خلاف قوانین لطفا به مدیریت اطلاع دهید تا حذف گردد.

Related Posts

پیش از آنکه در یک مصاحبه شغلی در حوزه فروش شرکت کنید …
افشای موقعیت مکانی کاربران به علت نقص تولیدات گوگل
یک کارمند ناراضی در تسلا اختلال ایجاد کرد
الزام جدید رگولاتوری به اپراتورها/ لزوم تایید مشترک در خرید سرویس