نحوه تهیه کتاب “با بزرگان بازاریابی ایران” / توزیع رسمی کتاب در بوکلند پالادیوم آغاز شد


مرکز تخصصی آموزش تبلیغات کشور

دنیای تبلیغات- واحد خبر-  توزیع کتاب باز بزرگان بازاریابی ایران آغاز شد.

این کتاب که به همت “امیرحسین نوریان” سردبیر سایت “دنیای تبلیغات” تهیه شده است، مجموعه گفتگوهایی بی پرده درباره تجارب و بعضا برخی تکنیک های فردی این بزرگان و نوع نگرششان به فضای مارکتینگ است و برخی حرف ها برای اولین بار از سوی این اساتید در این کتابِ خواندنی مطرح شده است.

ROOSTA نحوه تهیه کتاب با بزرگان بازاریابی ایران / توزیع رسمی کتاب در بوکلند پالادیوم آغاز شد

 

تلاش شده به هیچ وجه گفتگوها به سمت مباحث تئوریک نرود و  لابلای سطور این کتاب پر از نکات ارزشمندی است که حاصل سالها فعالیت حرفه ای این اساتید است و بسیاری از روش های فردی این بزرگان برای موفقیت در مارکتینگ بیان شده است. در واقع خواننده با خواندن این کتاب چکیده ای از ارزشمندترین تجارب این اساتید را یکجا کسب می کند.

از نکات جالب توجه این است که مقدمه این کتاب بصورت اختصاصی توسط “جک تراوت”یکی از بزرگترین چهره های مارکتینگ دنیا نوشته شده است.


اساتیدی که در این کتاب با آنها گفتگو شده است عبارتند از:


 آقای دکتر عبدالحمید ابراهیمی

آقای دکتر میر احمد امیرشاهی

آقای دکتر محمد حقیقی

آقای دکتر کامبیز حیدرزاده

خانم دکتر زهره دهدشتی

آقای دکتر احمد روستا

آقای دکتر منصور صمدی

آقای دکتر محمود محمدیان

آقای دکتر حسین وظیفه دوست

خواندن این به همه علاقمندان این حوزه پیشنهاد می گردد.

علاقمندان می توانند جهت تهیه این کتاب به فروشگاه بوکلند، واقع در مجتمع پالادیوم به آدرس هران، خیابان ولی عصر، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، تلفن : ۱۸ و ۱۶ – ۲۲۶۶۷۷۱۴  مراجعه نمایند

یا برای دریافت کتاب از طریق پست در شهرستان ها و یا پیک در تهران با شماره

۱۳۲۲ ۷۳۸ ۰۹۳۶

تماس حاصل فرمایید.

خاطر نشان می شود این نخستین کتابی است  در ایران که  با حضور و اسپانسری چندین برند مطرح  از جمله ایکات، بوکلند، مولتی کافه، پارمیدا، ایده و دنیای تبلیغات رونمایی شده است.

برای دیدن تصاویر مربوط به رونمایی اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده بازتاب رونمایی در خبرگزاری ها اینجا را کلیک کنید.



لینک منبع

دیدگاهتان را بنویسید